2012. október 9., kedd

Lekoppintott lánc

Van egy nyakláncom, amit már nagyon régen vettem. Annyira szeretem, mert szinte mindenhez megy. Pont ezért rengeteget hordtam, és hát kissé leéltem.

A régi lánc
 
 Ezért arra gondoltam, megpróbálom lekoppintani, és valami hasonlót kihozni más alapanyagokból. Vettem néhány gyöngykelléket, és készítettem gyurma golyókat is. Ezeket rácsomóztam a zsinórra, a végét pedig réz színű lánccal kötöttem össze, hogy kicsit keverjem az anyagokat. :) Végül ezek születtek:

Ilyen felvéve:
Ez pedig a gyöngyfűzéssel járó kupi! :D







4 megjegyzés:

  1. Nekem is valahogy így néz ki az asztalom amikor előveszem a cuccaim. :D

    VálaszTörlés
  2. madárkás kedvenc, :)

    VálaszTörlés
  3. Katasztrófa....ezt a részét gyűlölöm. :D Már ami az elpakolást illeti. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek! Én innen a borostyán szíves medált szeretném elkészíteni… vagy valami nagyon hasonlót. Van ötletetek hogy tudnék neki kezdeni?
    http://orex.hu/oszi-katalogus-2014

    VálaszTörlés

Free Blog Template by June Lily