2012. szeptember 12., szerda

Gyertek Ti is Aszpikolni!

Mióta gyurmázással foglalkozom, nem vettem részt túl sok vásáron, de van egy, amire rendszeresen ellátogatok. Ez pedig a pécsi Aszpik. A Csinos Presszó minden hónapban egyszer kézműveseknek és termelőknek ad lehetőséget, hogy kiállítsák portékáikat. Eszméletlen jó hangulatú a hely, mindenféle retró bútorral van berendezve. A kerthelység (ahol a vásár is lenni szokott) pedig maga a nyugalom szigete. Hűsítő limonáét szürcsölgetve minden érdeklődő szép kényelmesen körbe tudja járni az egész placcot és szemügyre tudja venni a kiállított darabokat. Igazán családias a hangulat, tényleg nagyon szeretek oda járni.

"Ez itt a kert" - a presszó kerthelyisége
forrás: ilovepecs.hu

Eddig egyetlen egy Aszpikot hagytam ki. Azok közül, amiken részt vettem eddig, a Fishing on Orfű fesztiválra kitelepült volt a kedvencem. Igaz, a körülbelül 40 fokos melegben majdnem hőgutát kaptam és úgy leégtem, mint egy grillcsirke, de sok-sok ember megfordult az asztalomnál, és vásároltak is szép számmal. Az első Aszpikra a barátom és nővére is elkísért, így volt társaságom egész napra. :)




Itt megnézhetitek a videót, amit a párom készített (a videón mégiscsak jobban átjön a hangulat, mint képekben. :) )

A szeptember 22-i Aszpikon is részt fogok venni. Ez már a hatodik lesz, remélem kinövi magát a vásár, és még sokszor lehetőséget nyújt az alkotóknak. Hogy egy kis hírnevet kapjanak, a Csinos most egy nyereményjátékot indított Facebookon. Nem kell mást tenni, mint az Aszpik oldaláról  megosztani a vásár plakátját, és egy kommentet hagyni a kép alatt.
És hogy mit lehet nyerni? Minden alkotó felajánlott egy saját készítésű terméket, ezek kerülnek majd kisorsolásra szeptember 19-én. Egy részüket személyesen lehet majd átvenni az Aszpikon. Én ezt a habos muffin fülit dobtam be a közösbe:

Nagyon sok alkotó küldött termékeket, így lehet nyerni gyöngy-, drót- valamint üveglencsés ékszereket, és egyéb kézműves termékeket is. Részletek később az Aszpik Facebook oldalán...Mindenkinek sok sikert a nyereményjátékhoz! Ha egy nyugodt délutánt szeretnétek eltölteni kellemes környezetben, akkor gyertek Ti is Aszpikolni! :)



Comments:

Megjegyzés küldése

Free Blog Template by June Lily